Google+

(function() { var _fbq = window._fbq || (window._fbq = []); if (!_fbq.loaded) { var fbds = document.createElement('script'); fbds.async = true; fbds.src = '//connect.facebook.net/en_US/fbds.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(fbds, s); _fbq.loaded = true; } })(); window._fbq = window._fbq || []; window._fbq.push(['track', '6031913828121', {'value':'0.00','currency':'RON'}]);

Ce ofera antrenamentul E Fit

 

18

În secolul 21 avem parte de o varietate de forme de instruire și oportunitati de a face sport, ideale pentru sustinerea sănătății, fiind perfect pentru toți cei care vor sa arate mai bine, sa aibe un corp mai suplu sau să-și lucreze partea musculara.

Suntem convinsi ca sunt mulți care au încercat diverse metode de antrenament, dar s-au lăsat pagubasi, în scurt timp, fie din lipsa de timp, fie din comoditate.

Va întrebați cu ce este E Fit mai bun de decât alte metode de antrenament?

În primul rând este vorba de efortul pe care îl depunem sa ajungem la obiectivul propus. Timpul sesiunii de formare este mult mai rapid și mai eficient, decât multe tipuri de antrenament.

Tipul sesiunii de antrenament E Fit este variat și personalizat în funcție de necesitatile fiecarui client în parte.

Oferim un antrenor personal care se ocupa de tine pe parcursul intregului antrenament, ajutandu-l la formarea și personalizarea exercitiilor din timpului antrenamentului.

Exerciutiul EMS a realizat un progres în lumea sportului, iar acum avem în sfârșit șansa de a ne familiariza cu o oportunitate noua, unica de a ne atinge obiectivele mult mai rapid și mai eficient decât alte antrenamente.

E Fit este perfect pentru solutionarea multor probleme de ordin medical, inclusiv o serie de boli care implica atrofie musculara, pentru care programul E Fit este soluția ideala.

Recomandam 2-3 antrenamente pe săptămâna, deoarece o sesiune de antrenament  E Fit este foarte solicitanta pentru musculatura corpului. Un antrenament de 20 de minute este echivalentul a 1,5 ore de antrenament la sala.

Se recomanda, de asemenea, timpul de odihna a muschilor 2-3 zile după fiecare antrenament.

Pentru obtinerea unor rezultate dorite, perioada de odihna dintre antrenamente este indispensabila, timp în care mușchii se vor relaxa.

Va așteptam sa încercați cea mai noua, unica și eficienta metoda de antrenament.